Zalety pracy w call center

Call Center to jedno z tych miejsc pracy, przez które przeszło w swoim życiu naprawdę wiele osób. Główną grupą pracującą w takich miejscach są studenci, dla których jest to pierwsza realna szansa na zarobienie pieniędzy, utrzymanie się samodzielnie w pierwszym wynajmowanym mieszkaniu oraz rozwinięcie skrzydeł w kierunku dalszej kariery. Co sprawia, że studenci tak chętnie pracują w call center? Czy popularna niegdyś, nie dość pochlebna opinia o tego typu miejscach w końcu została wyparta przez rozsądne argumenty przemawiające za pracą w call center?

Praca, która się opłaca, czyli o zaletach pracy w call center

Nie ulega wątpliwości, iż większość studentów decyduje się na podjęcie pracy ze względu na zarobki i zdobycie doświadczenia. Dziś dyplom ukończenia stopnia magisterskiego nie oznacza nic, jeśli nie popierają go co najmniej dwa lata pracy. Niestety, nie każdemu udaje się zdobyć pracę w zawodzie już podczas pierwszej próby. Wielu studentów decyduje się więc na pracę w call center. I robią to chętnie, gdyż wbrew pozorom nie jest to praca telefonistki sprzedającej bezmyślnie kolejne oferty bankowe. Call center to prawdziwa szkoła życia, którą docenia dziś coraz więcej młodych osób oraz zajmujących się rekrutacją ludzi z HR. Co daje praca w call center? Przede wszystkim możliwość rozwoju osobistego i zdobycia potrzebnych w dalszym życiu umiejętności miękkich.

Praca w contact center

Zdobycie jakiegokolwiek doświadczenia zawodowego przed ukończeniem studiów jest również bardzo istotne – HR-owcy prześwietlą Twoje CV od początku do końca i w wielu przypadkach nie postawią na Twoją kandydaturę, jeśli nigdy wcześniej nie pracowałeś zarobkowo. Dlaczego? Bo praca uczy życia i niezależnie od tego, jaki zawód wybierzesz w przyszłości, umiejętności komunikacyjne to podstawa, której nie wypada odrzucać. To właśnie kontakt z ludźmi sprawia, że praca w call center jest tak ceniona przez studentów. Dzięki niej mają oni możliwość rozwoju zdolności negocjatorskich i perswazyjnych, ale także zwyczajnych umiejętności porozumiewania się z drugą osobą i docierania do wspólnego rozwiązania. Czyż to nie właśnie te miękkie, niemożliwe do określenia żadnym papierkiem wartości powinny być cenione przez pracodawców najbardziej? Zdecydowanie tak. Ludzie zajmujący się rekrutacjami już zrozumieli tę zależność. Wygląda na to, że coraz więcej studentów również docenia zalety call center jako ośrodka rozwoju najważniejszych cech charakteru.

Call center – grafikowa mekka dla studentów dziennych

Pogodzenie godzin pracy ze studiami dziennymi jest nie lada wyzwaniem, na które dziś decyduje się coraz więcej osób. Jak w każdej pracy dorywczej, tak i w call center, studentów przyciągają również zarobki. Te zależne są przede wszystkim od czasu poświęconego pracy, jeśli więc początek semestru nie jest dla Ciebie ciężki, nadrób godziny w pracy i ciesz się większym stanem konta w banku. Dzięki elastycznemu grafikowi to Ty decydujesz kiedy pracujesz. W czasie sesji może to być zaledwie kilka godzin w tygodniu. Pamiętaj, że każda przepracowana godzina działa na Twoja korzyść nie tylko finansowo, ale i rozwojowo. Niewiele miejsc zatrudniających osoby młode jest w stanie zapewnić im tak dużą wolność, dlatego różnego rodzaju call center przyciągają uwagę studentów. Chcąc zaadaptować się do panujących na rynku pracy warunków, podejmowanie pracy na studiach przestanie być niedługo wyborem i stanie się koniecznością niemalże każdego. Warto zastanowić się więc, czy call center nie jest najlepszym miejscem, jakie możesz dla siebie wybrać.

Polecamy: http://iptcc.pl.