Czapki – nie tylko osłona na głowę

Metod na promocję marki jest wiele niemniej jednak niedużo z nich bywa naprawdę skuteczna. Ostatnio modne okazało się tworzenie gadżetów firmowych, które jest dozwolone rozpowszechnić pośród ewentualnych kontrahentów. Przykładem są czapki dla firm stworzone wedle kreatywnego schematu posiadającego w większości wypadków:

  • logotyp firmy;
  • nazwę firmy.

the-black-cap-1170228-mPojedynczy wzorzec ma możliwość mieścić poboczne informacje takie jak telefon czy skojarzenia do posiadanego asortymentu. Dlatego czapki reklamowe to w tym momencie skuteczna postać reklamy zwłaszcza kiedy takowe towary rozdamy między klientami. Wówczas taka reklama ma możliwość spontanicznie widnieć na dzielnicach miejscowości. Obywatele uzyskają interesujący gadżet a w zastępstwie taka firma zdobędzie okazję na zintensyfikowanie swojej popularności. Czapki dla firm nie są drogie i kosztują już od 3 zł za model.